Garantie & klachten

 

Garantie 

Steph’s Atelier geeft om haar producten en doet logischerwijze haar best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het stijtig genoeg voorkomen dat er een bestelling beschadigd wordt tijdens transport waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Alle artikelen worden dan ook per verzekerde zending verzonden ( geen brievenbuspost ). Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan jammergenoeg voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland, al doet Steph’s Atelier haar uiterste best dit te voorkomen. We raden u aan om klachten eerst bij Steph’s Atelier kenbaar te maken door te mailen naar info@stephsatelier.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.